I Support the Bring Them Back Campaign
ΕΦΤΙΑΞΑ FORUM. ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ... http://greekdownloads.forump.net/forum
'Create

Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

Καλοκαιρινες Επιτυχιες - Vol.1


Artist: VA
Title: ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ - Vol.1
Released: 05/2009
CD-Type: Cd Album
Number of tracks: 25
Audio Format: mp3
Bitrate: 192

Tracklist:
1. Πάρτα Όλα Δικά Σου - Μιχάλης Χατζηγιάννης
2. Αναθεώρησα - Πεγκυ Ζηνα
3. 1-2-3 - Θάνος Πετρέλης
4. Εγώ Μιλάω Με Την Καρδια Μου - Αγγελική Ηλιάδη
5. This Is Our Night - Σακης Ρουβας
6. Μέρες Που Δεν Σου Είπα Σ' Αγαπώ - Χριστίδου - Σαμπάνης
7. Το Φωνάζω - Γιάννης Πλούταρχος
8. Στη Πυρά - Αννα Βίσση
9. Πυροτεχνήματα - Έλενα Παπαρίζου
10. Χαρτοριχτα" - Πάνος Κιαμος
11. Όνειρα - Γιώργος Μαζωνάκης
12. Όμορφη - Γιώργος Γιασεμής Ft. "εφιλογος"
13. Μου Πάει - Sarbel
14. Κοίτα Με - Tamta
15. Δεν Φαντάζεσαι - Λουκάς Γιώρκας & Κόκκινα Χαλια
16. Εγώ Δε Βάζο Μυαλό - Χριστός Μενιδιάτης
17. Ελικόπτερο - Αλέκος Ζαζόπουλος
18. Κανεις Λάθος - Μάρω Λύτρα
19. La noche es para mi - Soraya
20. Μες Στη Δικη Μου Φιλάκι - Νίκος Οικονομόπουλος
21. Έχω Εσένα - Αντώνης Ρέμος
22. Διπλα Σε Μένα - Νατάσσα Θεοδωρίδου
23. Οτι Πιο Όμορφο - Στάθης Ραφτόπουλος
24. Το Καλοκαίρι Έφτασε - Intro Ft. Άσσος & Γιώτα
25. Δεν Κάνω Διακοπές - Goin' Through

Download:
http://rapidshare.com/files/234686251/KalokaiEpix2009Vol.1.rar

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε κόσμιο επίπεδο.
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια πρέπει να περάσουν από έγκριση για να εμφανιστούν.

Translate this page

Click to get cool Animations for your MySpace profile
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Powered By Blogger